Compromesos amb el futur de Lleida

COMPROMESOS AMB EL FUTUR DE LLEIDA

La Fundació ICG va posar en marxa un cicle de trobades amb personalitats procedents del món polític, econòmic, social, acadèmic i cultural per analitzar, debatre i aportar plantejaments que afavoreixin l’impuls i el creixement de la ciutat de Lleida i la seva àrea d’influència. Una iniciativa que vol desplegar una mirada socioeconòmica transformadora de la realitat de Lleida i disposar d’unes aportacions procedents de personalitats reconegudes en el conjunt del nostre territori que afavoreixin tant la ciutat com el conjunt de les comarques de Lleida. Amb aquests trobades, la Fundació ICG  participa en el debat sobre temes d’actualitat i de futur de Lleida i fa aportacions per aconseguir un entorn més competitiu a nivell econòmic, social i cultural.

Per portar a terme aquestes actuacions la Fundació ICG va crear el grup “Compromesos amb el Futur de Lleida”, a través del qual col·labora i fomenta estratègies que impulsin polítiques d’internacionalització, afavoreixin la promoció econòmica i les inversions amb valor afegit, pontenciïn la formació i el capital humà, aportin idees pel desenvolupament dels plans estratègics d’infraestructures de transport i mobilitat,  fomentin la reindustrialització i la diversificació, reforcin els projectes d’innovació, i orientin en el disseny i el desenvolupament urbanístic i de sostenibilitat, per tal de contribuir al lideratge de Lleida com a capital d’interior.

Aquestes aportacions i propostes es fan arribar a les principals institucions i entitats socials i empresarials del conjunt el territori per tal que siguin tingudes en compte tant en les actuacions de govern com en els programes i projectes a presentar.

DSC_4921r-Premsa