Fundació ICG

FUNDACIÓ ICG

La Fundació ICG som una entitat sense ànim de lucre que va néixer amb l’objectiu de posar en marxa i gestionar de forma directa actuacions de responsabilitat social. Aquestes actuacions estan vinculades a promoure la formació, la cooperació i integració social, i la ciència i el coneixement a favor de l’interès general.

El nostre principal objectiu és contribuir al benestar de la societat, i aconseguir un millor desenvolupament social, educatiu i cultural, especialment a les zones on el Grup ICG és present.

Per aquest motiu, desenvolupem les nostres actuacions en tres grans àrees:

fundacion-icg-decoracio-web

icg-fundacio-icguniversity-formació-fundacion-fundation
Formació

Desenvolupament i impuls del Programa de Formació Superior ICGUniversity, amb el qual es participa al més alt nivell en la formació dels futurs professionals dels sectors de l’hostaleria i el turisme, a través de la transferència tecnològica i el coneixement.

icg-fundacio-icgsocial
Acció social

Actuacions de cooperació i integració socials en col.laboració amb entitats que treballen amb joves per a la seva incorporació al mon laboral i evitar-ne l’exclusió social, i accions de preservació del patrimoni cultural.

icg-fundacio-museu
Ciència i Coneixement

Creació i promoció del Museu del Càlcul, com una gran eïna de ciència i coneixement al servei de la societat.

Les actuacions es porten a terme a diversos llocs del territori de l’Estat espanyol, Andorra, Portugal, Panamà, Equador, Veneçuela, Perú, Uruguai, Cap Verd, Libèria, Angola i Moçambic.

ICG-Fundació-Mon-Multinacional-Obra-Social-fundacion-fundacio

Així mateix, i amb l’objectiu de sumar esforços, fomentem la relació amb altres fundacions, universitats , entitats i institucions relacionades amb totes les àrees esmentades.

+ 0
Projectes realitzats